Vår historie

Foreningen ble stiftet i 1987 da flere av byens velforeninger slo seg sammen for å stå sterkere sammen. Det finnes en lang historie med aktiviteter og positive endringer som har blitt gjennomført etter initiativ og påtrykk fra foreningen. Handelsstanden har lange tradisjoner med bedrifter som har blitt drevet gjennom generasjoner, og stadig nye som kommer til. Foreningen drives i dag av daglig leder Lisa Mari Sæther, som har med seg et stort mangfold av ulike bransjer som er representert i styret.

Les nyhetsartikkelen om vår oppstart i 1987 her

Vår visjon

Foreningen består av medlemmer, som hvert år møtes til generalforsamling og velger et styre. Vi jobber for et aktivt og levende bysentrum. Målet er at handel, kulturliv og byens særpreg skal blomstre og skape unike opplevelser for de som bruker byen