Svai Sauna – en flytende badstue, i hjertet av Ålesund!

Folket har talt! Badstukulturen har endelig kommet for fullt til Norge, og nå får også Ålesund sin egen flytende badstue! Svai blir et tilbud for alle som bor i vår fantastiske by og blir liggende rett utenfor nye Thon Hotell i Moloveien 6. Selv om Svai befinner seg midt i sentrum, er plasseringen likevel diskré. Med utsikt mot horisonten og Molja fyr, vil du kunne oppleve solnedgangen på sommeren. Og kanskje nordlyset titter innom i vinterhalvåret.

Vi er tre badstueentusiaster som står bak Svai.

Caroline Basberg, og brødrene Benjamin og Mathias Tvedten. Ole Rosén-Lystrup fra Eventyrlig Oppussing på TV3 har også hjulpet oss masse og er ambassadør for Svai. I tillegg har vi mange fantastiske støttespillere som heier på oss, frem mot lansering. Vi veldig glade for å ha inngått et spennende samarbeid med Thon Hotell, som tilbød oss å forankre Svai på deres brygge. I forbindelse med åpningen av hotellet, vil vi også åpne dørene på Svai.

Vi gleder oss til å gi alle i Ålesund tilgang til badstue, med sjøen og bademuligheter rett utenfor døren.

Svai er Badstuen er utstyrt med både dusj og skifterom, i tillegg til musikkanlegg, som vil sørge for å skape den gode stemningen. På Svai kan du la verden ligge igjen utenfor, lene deg godt tilbake og nyte den tiden du er hos oss. På grunn av dagens situasjon, vil vi det kun være mulig å booke badstuen sammen med din egen kohort. Etter korona vil vi også kunne tilby drop-in.

Finalen i Næringsteft

Helt siden ideen så dagens lys, via finalen i Næringsteft og frem til lansering av nyheten i dag, har vi hatt fokus på lokal forankring. Alle involverte aktører er fra vår region, og badstuen blir levert av Vik Ørsta Marina.

Bli med på Spleisen

Vi starter Svai for byens befolkning, og derfor vil vi gjerne at folk skal få lov til å være med på denne spennende oppstarten! Derfor har vi satt i gang en Spleis, der alle kan forhåndsbooke badstuen, med 33% rabatt! Den som bidrar på spleisen, bidrar til at dette prosjektet ser dagens lys i Ålesund, i tillegg til å gjøre en god deal på booking!

Spleisen finner du på www.svaisauna.no

Vi gleder oss til å gi alle i Ålesund opplevelsen av Svai Sauna!

Hilsen gjengen - Mathias, Benjamin og Caroline