Har du et brennende engasjement for sentrum? Vi styrker laget!

Ålesund Sentrumsforening jobber for en levende by og består av snart 200 forskjellige andelseiere som til sammen skaper et stort mangfold av opplevelser. Det er alt fra butikker, restauranter, hotell, utested, gårdeiere, banker, organisasjoner, freelancere, festivaler, reiseliv og kultur som ser verdien av å bidra til en positiv utvikling og en levende by.

Vi samarbeider med mange forskjellige aktører og står blant annet bak:

· Brosundet brenner

· Bylørdag

· Spis & shop for 100

· Ålesund Pride

· Krigsshistorisk byhelg

· Julebyen

· Digitalt Bygavekort

I tillegg har vi nettopp fått tildelt oppdraget med daglig drift av Den Norske Matfestivalen i Ålesund og har behov for å styrke laget med en prosjektstilling i 50% med mulighet for utvidelse.

Vi er på jakt etter noen som:

· Kan inneha rollen som prosjektleder i Den Norske Matfestivalen med et stort omfang av varierte arbeidsoppgaver

· Kan være en ressursperson som kan jobbe med et stort spenn av praktiske oppgaver som skal løses i forbindelse med arrangement

· Kan bidra til utvikling av en forening i vekst og skape bærekraftige og effektive løsninger for hvordan oppgaver skal løses

· Har relevant erfaring med gjennomføring av større arrangement, markedsføring og kommunikasjon

· Har forståelse for budsjett og gjerne erfaring fra sponsorarbeid

· Har grunnleggende kunnskap om digitale verktøy

· Gjerne har erfaring fra frivillig arbeid

Personlige egenskaper:

· Er løsningsorientert, kreativ og har gode kommunikasjonsegenskaper

· Takler perioder med stort arbeidspress, hektisk arbeidsmiljø og høyt tempo

· Kan jobbe selvstendig, lede egne prosjekt og samarbeide godt med andre

· Kan skape struktur i krevende perioder med mange oppgaver

· Er entusiastisk og er god til å skape resultater gjennom aktiv handling

Vi kan tilby:

· En spennende og variert arbeidshverdag som vil veksle mellom kontor, planlegging, møter og gjennomføring

· Fleksibilitet til å jobbe på hjemmekontor ved behov

· Et stort nettverk av samarbeidspartnere og bidragsytere

· Fleksibel arbeidstid

Det må påregnes arbeidstid på kveldstid og i helger ved arrangementer. Vi har kontor på Skateflukaia, i samme lokaler som Destinasjon Ålesund & Sunnmøre (over Turistinformasjonen).

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse og prosjektperioden varer i første omgang til 31.12.2022, med mulighet for forlengelse. Ålesund Sentrumsforening er opptatt av mangfold, og oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke på stillingen.

Søknad

Send søknad og CV til styreleder Ålesund Sentrumsforening / daglig leder i Den Norske Matfestivalen i Ålesund AS på epost: post@sentrumsforening.no innen 11. juni. Det kan bli aktuelt med caseoppgaver i forkant og eventuelt under intervju. Spørsmål? Ta kontakt med Monica Molvær, 975 01 202.

Les mer om oss her: www.sentrumsforening.no.