Bylørdag 10. oktober

BYLØRDAG // LYS I MØRKET 10. OKTOBER // NAF-lørdag i byen

Endelig er det klart for Bylørdag igjen! Det går mot mørkere tider, og byen ønsker å lyse opp med litt høstaktivitet. Når mørketida kommer, blir det ekstra viktig å ta hensyn i trafikken og det blir en egen NAF-lørdag i byen denne dagen.

NAF-lørdag i byen Kl 11-15 – NAF stiller bilene sine i Kongens gate. Det blir fokus på trafikksikkerhet og deler ut gratis refleks i hele byen. Kl 11-13 - Ålesund brannvesen stiller ut bilene sine på Dronning Sonjasplass Kl 12 - Ålesund brannvesen demonstrerer hvordan de jobber for å redde noen ut av et bilvrak sammen med NAF.

Jaken på bilnøkkelen med Radio Ålesund Kl 11-15 – Radio Ålesund flytter studioet ut i gata og sender direkte fra Paviljongen og Kongens gate. Her møtes finalistene fra «Jakten på bilnøkkelen» for å konkurrere om den store premien.

Mini-konsert med Luffen Valle Kl 13 – Luffen Valle har er lei av korona og vil lage liv og røre igjen! Han synger den populære låten «Steike lei av Korona» og drar frem noen kjente Ålesund og Aafk-sanger i Paviljongen.

Kremmergaarden Kl 10-18 - Vinn goodiebag Kl 11-16 - Jungeldyrene kommer på besøk Kl 12-15 - Gratis popcorn

Ålesund Storsenter Kl 10-18 få dine helt egne tegnesaker og blokk, kan hentes hos Farmor Ingvarda, Best Kids eller Tante Bruun. Kl 10-18 Få barna med på en morsom skattejakt da vel! Se etter X-ene hos Flying Tiger (TGR) i 2.etg, og finn morsomme leketøy skatter til barna. Prisene er ellevill, så skynd deg før de forsvinner.

Gratis parkering • Husk at Ålesund Parkering byr på gratis parkering hver lørdag under Kremmergaarden og i Torghallen.

- Ta vare på hverandre - Hold avstand - Vask hendene - Bli hjemme hvis du er syk

Velkommen til byen for en hyggelig handel og en god opplevelse!

Det kan bli endringer i programmet dersom det blir endringer i retningslinjer fra FHI eller i vårt område.

12 visninger